Модуль 7. Рефлексія
Під час
роботи над модулем 7 я усвідомила, що в класі, де ведеться навчання за
особистісно-орієнтованими технологіями, учні створюють роботи, які вимагають
використання навичок 21 століття та відображають глибину засвоєння навчального
матеріалу. У цьому модулі я спланувала та поділилася з колегами власними
міркуваннями щодо шляхів використання Інтернету на уроках, а потім обговорила,
як допомогти учням подолати труднощі при переході від звичної для них ролі при
традиційному навчанні до інших ролей при навчанні за методом проектів. Також я
спланувала та створила приклад учнівської роботи (презентації),
враховуючи, що цей приклад має бути спрямований на досягнення конкретних
навчальних цілей, які внесені до плану вивчення теми. Потім я оцінила приклад
учнівської роботи за відповідними критеріями.
Цей модуль допоміг
мені розібратися у можливості ефективно використовувати
інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу
навчання учнів, а також запозичити ідеї щодо вдосконалення прикладу учнівської
роботи та її подальшого використання у навчальному процесі.
Під час педради обговорили як надати дітям чіткі інструкції щодо виконання поставлених цілей.
Комментариев нет:
Отправить комментарий